Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak ciğerin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının teferruatlı açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müstamel ve en dobra aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu dokunuş noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mebdearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine temaslar ve uran özetler evet da iş özetleri karşı bilgi ciğererebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek adına açılmasını ve okunmasını peylemek ciğerin kıymet çıkarmak nazik örutubet taşır. Kişiye özel ciğererik ve rağbet çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek konusunda çok aksiyone yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans hazırlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en güçlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevküsefa ve muayene ciğerin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Video pay etmek, dâhilğinizi elan bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belli başlı bir amaç kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en balaban içtimai medya platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile ilgilantı hazırlamak ciğerin harika bir zemin. Her içtimai medya platformu farklı ciğererik türlerine ehil olsa da tümü olabildiğince video/resim odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl yaymak istediğinizi her saat göz önünde bulundurun ve buna bakarak organize bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en dobra şekilde anlamak ciğerin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir araba etken kullanıcıevet ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte güdük düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Ama içtimai medyada evetğu kabil mesajlar güdük ve öz olursa yüksek hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak dayanıklı ciğereren güdük düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rağbet çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, dâhilğiniz amaç kitlenizin lakinç ve rağbet kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme ciğerin kıymet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, salık bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kabil ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm ciğereriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, arama neticelerinda elan faziletli sıralarda ve elan sık görülür, dâhilğinize seyrüsefer geriışı katkısızlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna tutkundır. Web dâhilğinizde dobra aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir araba sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu elan dobra hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda elan faziletli akıbetlar katkısızlar. Faik itibarlı üçüncü yön sayfalardan uzvi temaslar kaldırmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir temasya mevrut her tıklama ciğerin ödeme bünyelır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik sıkıntısızışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), balaban etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve ilgilantı göstermesi ciğerin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (elan bir araba tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.