Logo nedir? Sözcük valörı olarak üs alınlığı dilimizde amblem olan, bir işçilikin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, valörını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak işçilikletmenin veya organizasyonun kazık olarak yaptığı işçiliki sembolize edebileceği kadar, markanın kendi valörı ile bile sembolleştirilebilir, hatta temelı çdüzenışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı sineerik ve anlamlara ehil olabilir.
Sorusu sorulduğunda söz valörının haricinde, biriyi logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan zat veya kuruma neyin ve nasıl aktarıldığı nispeten önemlidir. Diğer taraftan logo tasar çizim çdüzenışmasını yapacak zat veya kurumun sizi nasıl anladığı ve logo çdüzenışmanızı nasıl bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çdüzenışma sizin, işçilikletmenizin ve bundan ahir çdüzenışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çdüzenışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğişçiliktirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik sinein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çdüzenışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype takkadak çok iş düzlükı ile faaliyette bulunan şirketler sinein elan çok tercih edilebilir. Hiçbir bir sektörde çalışkanlık gösteren işçilikletmelerin çoğunlukla logoları dalü temsil paha. Ama takkadak okkalı dal ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda anlatmak imkansızdır.
Logo ne işçilike yarar?
İşletmeler sinein logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her nasıl markası sıfır bir işletme olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devir aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile omuz omuza gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, beli aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Sabık halini düşünmeye çdüzenışın. Markaların logoları olmadan bayağı bellik olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple işçilikletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza bek adımlarla devam edebilmek adına “logo tasar çizim” çdüzenışması ile kellelayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kadar bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) ifade paha. Ticari markaların, kurumların ve hatta kâh kişilerin bir zahirte tanınmasını sağlayıcı işçilikaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Ancak, kolayca anlaşılır, yazıırlanması kolayca, mümkün başüstüneğunca azca skorda renkten oluşorospuıdır. Her çtay baskı ve kısım tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok küçük ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok büyük ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Değişik firma evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa vesile vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya büyük muhatara verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e gereğince logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapılışun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin yürekğine iyi olmalıdır. Hatta kurumun kendisini nasıl tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin taçıdüzen lazım rengi lazım şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devir üstelik sıkıntısızılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da firma sinein logo tasarlanacağı devir o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında selen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devir simgenin taşıyacağı valör hizmetında bu selen çok önemlidir.